måndag!!!

asså kombinera natt och dags arbete är inget jag rekommenderar, är så sjuukt trött och vaknade klockan 1 idag, blev dessutom väckt då så jag hade nog kunnat sova hela dagen idag. och vad har jag åstadkommit idag? absolut ingenting. har bara ätit nybakat bröd som mami kom förbi med till mig! :) mmmmmumaaaa. ganska perfekt frukost. vet bara inte vad jag ska äta till middag.... kosttillskott eller en omelett. smalmat iaf! måndag igen. jossan sa iaf att jag gått ner i vikt. :)

vi ska beställa från forever21 idag, är på jakt efter en gul klänning, men jag hittade ingen jag är jättesugen på. funderar på att bara beställa 2 st rosett diadem och åka till stan och leta klänningar istället, då kan jag ju prova dom också. får nog bli så.... men en gul hottie klänning måste jag ha! nån som sett nån snygg?

ut och powerwalka med malin och lindha idag klockan 7. så om ni vill med så möts vi hos mig då. sen cashmir maffia klockan 9. en myskväll alltså..

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0