måndag

ska skriva ett kort inlägg bara för jag ska snart börja jobba, idag på kungsörs torp, känner mig totalt omotiverad och dessutom är det kassa pengar inom restaurangbranchen. inte direkt så att man tjänar massor i driks på ett sånt ställe, alla betalar ju med faktura typ. aja, hoppas kvällen går fort. skulle hellre ta en löptur/promenad och sen kolla på tv som vanligt på måndagar!

kvällen igår blev ju inte heller så bra... inget jag tänker ta upp här men ändå... kunde ju slutat bättre!

jag längtar som en tok till fredag och lördag, jag ska dricka så mycket vin så jag inte vet vad jag heter, så känns det just nu iaf... guuuuuud vad neggo jag är men det mesta känns verkligen piss för tillfället. vad det är kan jag inte sätta fingret på... vardagen är för lam!

Kommentarer
Postat av: Lindha

Känner igen de där duuuu

2008-05-26 @ 18:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0