kulig lördag

tjo balla bacon!
igår det blev det först fotboll i skitväder, spöregn och kallt. som tur var fanns det platser kvar på läktaren där vi tryckte ihop oss och myste. kungsör vann såklart och fick därmed 3 poäng till. henchen min gjorde 2 mål, han har blivit en riktig målsprutare iår, och så blev han matchens lirare också, haha!

jag åkte direkt hem till lindha för att kolla på gossip girl, orka vänta på programmen på tv, nä det gäller att ligga före. S har mördat någon och kan inte berätta det för dan, för att nån gammal polare har kommit hem och bitchar runt. bara så ni vet suckers som inte har sett alla program som går nu i USA! jag kan avsöja mer. haha!

åkte till mekong och mötte upp hela gänget för käk, haha dom hade after wok och stängde klockan 1. så det blev nån öl och en massa garv. sjuuukt kul, stackars lilla kinapojke bakom disken. han sket ju fan på sig när gabbe skrek om han hade cola, alltså sånt man tar genom näsan. haha. GABBE eftersom jag vet att du läser den här numera så var det skitkul att du tittade förbi. :)

har var och hälsat på birger (morfar) i kolswa idag, han vill ju så himlans gärna att jag ska ha hans spegel som han har haft i 10000 år, för att jag var en spegelapa (som nu) som barn. orginalglas och tokgammal, det var lite lebbigt att köra hem den. som han har tjatat, så nu behöver jag inte ha dåligt samvete längre, ska bara hitta en braig plats att hänga upp den på. lutar mot sovrummet! hmm.

fråga: om du återföds till ett djur efter döden, vilket skulle du vilja bli?
svar: ? :)

Kommentarer
Postat av: David

Varför blir jag inte förvånad över att du kollar på "Gossip Girl"? ;)

2008-05-18 @ 20:02:15
URL: http://davidnilsson.wordpress.com
Postat av: mimmi

häst såklart

2008-05-18 @ 20:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0