kiropraktorn

hej hej!
ska snart kila iväg till kiropraktorn igen, har tid klockan 13. så nu får vi se om förra besöket gjorde någon nytta, hoppas det. gillar inte riktigt det där med att stå i underkläder inför främmande män asså. :) haha!
men detta betyder att jag inte får träna på någon dag, ska ut och gå med lindisch ikväll iaf, innan cashmir maffia. men vi måste ut och löpa nu, nästa onsdag ska vi ju faktiskt springa vårruset i örebro :D ska bli askul, eller iaf så kul som det kan bli att springa 5 km :) haha!

efter kiropraktorn ska jag till emmsan, hon är ju dårå butikschef i nya affären. :) hon är själv där inne idag så jag tänkte göra henne lite sällskap :) synd bara att man inte kan dra med henne på en mysig lunch eller nå.

gaaah, vad jag längtar till den 21/5. då ska matilda bli blond igen :) längtar som en galning.

hej hopp, nu ska jag fixa till mig lite.

Kommentarer
Postat av: LINDHA

idag är ja jätte sugen på att bli mörk, typ jätte mörk :) duuu hur gick de hos kiropraktorn? då ska alltså inte du me ut o springa imorn? :/ pussss

2008-05-05 @ 16:16:38
Postat av: matilda

jo, men jag måste ta det lugnt idag, så en prommis blir perfaaaa idag,

2008-05-05 @ 17:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0