jobba natt!

sitter här på jobbet, klockan är några minuter över 3 och jag är nu ganska trött måste jag säga. sist gick det bättre. har iallafall precis vart inne i köket och fyllt på min kaffemugg, ett måste om man ska palla detta. haha! nejdå, det flyter på bra, såååå mycket lugnare att jobba natt än att jobba dag, svalt, tyst, icke stress. önskar bara att det kunde vara lite bättre tvprogram såhär på nattkröken.

slutar klockan 7, då hem och sova till en sådär 12.30 brukar det bli. passar ganska bra för klockan 15.00 börjar fotbollen. vore ju rätt nice om det kunde vara lite bättre väder än vad det är ute just nu, har fan regnat sen jag kom hit klockan 9. får vi se om det blir en vinst IGEN, 5 raka isåntfall :) men har man skitit sig ner i 4:an ska man fanimej upp igen. verkar ju gå bra så här långt. :) duktiga pojkar!

sen hem, lägga sig i ett bad, göra sig fin för att äta ute med brudschen. blir kinakäk, och japp jag tänker äta räkor. och japp lindha tänker äta kyckling. haha! vad ska ni andra äta då? kanske ska börja ställa frågor till mina läsare här så man får lite roliga kommentarer nån gång.

vad händer på söndag? vilken är din favoritfärg? får jag spela gitarr på dina reben, eller har du ätit godis? tycker du om mig? tycker du om mina tuttar mot din rygg? :D hahahahahahahah! (sista frågan var till mimmi) tss!

trevlig mother fucker helg!

Kommentarer
Postat av: ejmis

Vad jobbar du med?

2008-05-17 @ 03:35:06
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Anonym

haha yees ja ska äta kyckling :) hihi. hör av dig när du vaknar :)sötnos

2008-05-17 @ 10:39:46
URL: http://www.goldiesniff.blogspot.com/
Postat av: Malin

-jag ska äta kyckling.. det bestämde jag och lindha redan igår, haha!
- på söndag tänkte jag vara med dig. får jag? ;)
-mina favoritfärger är grön och rosa!
-du kan spela lite på mig idag, för jag har inte ätit mer än en halv macka på hela dagen, haha!
-klart jag tycker om dig! och jag ääälskar dina tuttar mot min rygg, hahahaa!
puss heting

2008-05-17 @ 14:09:10
URL: http://retzina.blogspot.com/
Postat av: matilda

sådäääär ja! hihi! pussisar!

2008-05-17 @ 14:20:12
URL: http://matildahult.blogg.se
Postat av: mimmi

mina tuttar är jättesköna. du kan va en tutte. jag tycker om grön. jag har fikat idag så jag är tjock. jag ska äta ingenting. hej då bajskorv

2008-05-17 @ 16:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0