har såå jävla tråkigt just nu!

jag hatar att vara ledig när ingen annan är det, jag har absolut inget att göra, det enda jag kan hitta på är att städa huset och hur kul är det... har iaf gjort nån nytta idag, klippt gräsmattan. (för din skull lindha) haha.
lagat lite nyttig mat till mig sjäv också, vegetarisk majssnitzel. lite skeptisk i början men dom var fan goda. om nån undrar så har jag börjat mitt nya liv förra veckan. ska försöka gå ner nått kilo till sommarn, och det har gått ganska bra. än så länge.

ska ut och löpa ikväll, hoppas verkligen inte att all pollen förstör allt. iblad går det bta och iblad håller man på och dör. bara av att gå ut och gå en timma igår får en att kippa lite mera efter luft. aja. måste ju som sagt träna mig till vårruset nästa vecka. ska hämta ett par bra hörlurar av bror, kan inte ha sånna där andra, dom sitter helt enkelt inte fast i öronen. haha.

ajaaaa..... ska väl sega vidare på min dag!

Kommentarer
Postat av: LINDHA

men ahh ja är kanske cp men ja förstod de som om du inte fick spriga eftersom du varit hos kiropraktorn, skulle inet du ta de lugnt? men ja är hemma vid åtta ikväll om de passar damen? :) om ja känner dig rätt så tycker du nog att de är lite sent.. hoppas inte för ja vill springa me diiiig

2008-05-06 @ 15:59:39
Postat av: matilda

vi tar det en annan dag, PÅ RIKTIGT! jag kommer och myser strax efter 8. :)

2008-05-06 @ 18:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0