fredag! *'**'*

hej hej hej!
fan vaknade klockan 12.20, inte coolt. brukar max sova till halv 11, fan hela dagen försvinner ju. fasst idag är det okej, ska ju jobba natt inatt så om man tänker efter kanske det bara var bra. :)

JOSSAN kom hem igår, sjuuukt rolig kväll blev det, asså alla var skitdryga igår, speciellt lindha och jag, typ rökt på. haha, nya grejjen, spela gitarr (piano) på revbenen om man har vart duktig och inte ätit något onyttigt, bara jag som fick göra igår. fetton ;)

imorron blir det restaurang med brudarna, helllla långaaa kvällen, jätte super mysigt! det behöver vi fan. hoppas alla kan vara med. :)

gaaah nu måste jag äta nått, var 16 timmar sen jag käkade! ska spela gitarr hela trapaan ner till köket. mihiiiiiii. intern humor. :)  

Kommentarer
Postat av: LINDHA

Hahahah RITCH RATCH filli TOM TOM TOM :D

2008-05-16 @ 14:38:19
Postat av: matilda

mihiiii bästa kvällen på längeeee......

2008-05-16 @ 15:19:19
URL: http://matildahult.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0