fredag!

då var det fredag, inte så kul för mig som det är för så många andra. jobbar fredag och lördag natt. lindha ska iaf komma mitt i natten och sola, det tycker jag var kul... hoppas bara att det är okej för personen jag jobbar med. haha. mmm kanske kanske att hon kommer imorron med och tar en rök med mig. guuuudars skymning vad mysigt! haha, schlager imorron, perellis sjuuukt sexiga ben kommer ta oss långt. så jävla många askassa bidrag iår. skrämmande. haha. aja, det enda jag tänker på är ändå hennes ben. skulle kunna döda för dom. ggah.

nu ska jag ut och klippa gräsmattan om jag nu får igång klipparn, tog juh ett tag sist, galen många gånger innan motorn startades...ni skulle ha sett mig, måste ha vart en rolig syn.

imorron in och kolla på balen i köping. massor med fina klännignar oh frisyrer, en tillställning helt i min smak. det tjejigaste tjejiga :D

pusspuss

Kommentarer
Postat av: David

Fan vad du jobbar natt!!!! du lär ju vaara världens rikaste just nu!! :=) Sen har jag en fråga,"ta en rök med mig" - har du börjat röka???? :=)

2008-05-23 @ 19:43:51
URL: http://davidnilsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0