disco, lösögonfransar och slips

hej hej!
dansuppvisning på parken zoo idag, en lååång dag med massor av dans. kan nog inte bli en bättre dag än denna. satte alla steg och tiden man var på scen gick tok fort.
kvart över 8 kom lindha och hämta mig imorse, och typ halv 8 var jag hemma igen på kvällen. sååå jag är toktrött. men jag är väldigt nöjd över mig själv, och jag har fått massor med beröm. tjejerna var och kollade, så där fick man blommor. :) sötnosar!
klädsel/tema för oss var vouge. svart och vitt, med slips. aningen maskulina skulle vi vara. så jag hade henkes vita skjorta, svart slips, svarta tights, och fetaste lösögonfransarna. spacklad till max! haha!

i pausen kikade vi på alla djuren, typ tapiren TILDA! :) och massor med timon. flamingos, lejon mm. men hur länge jag än stod och väntade på fantomen så kom han aldrig! ;) ... skulle ju sitta i hand knä. memehheeee!

ikväll har vi hängt hos lindha, samuel och max kom också... men som sagt, klockan 11 fick jag nog, nu ska jag äta nått så jag slipper drömma om mat. käkade en sallad klockan 2. hmmm kanon efter en dag i full fart. NOT! har bara inte hunnit, oki!? :)

imorron blir det första rabarberpajen. :) i stugan nere vid sjööön!


puss puss för er som bryr sig!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag bryr mig. puss ;)

2008-05-04 @ 14:53:31
Postat av: Lindha

du är en sötnos

2008-05-04 @ 20:24:57
Postat av: matilda

ni själva kan va jag bryr mig och vara en sötnos.

2008-05-04 @ 20:39:25
Postat av: Malin

hihi, jag bryr mig också :) vill också ha rabarberoaj meeed!

2008-05-04 @ 20:44:45
URL: http://retzina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0