tisdag!

hejhej!
sjukt skön dag har det vart, hållt på i trädgården och solat till förbannelse, ätit min favvomaträtt och vart ute och gått med brudarna. aah en perfekt dag förutom att jag skar mig jävligt hårt i fingret när jag stod och diskade... blödde som en galning och det gör ont ont ont, hatar att jag ska göra mig illa och blöda när jag är själv hemma, pallar inte att se mig själv blöda, jag blir typ yr i huvudet. haha.

sitter på jobbet nu, ska jobba natt, älskar det här med att jobba natt, passar mig perfekt, just för tillfället är det jätte varmt här inne, men jag ska inte klaga det lär ju vara döden här om dagarna. vilket bra val jag gjorde alltså :D

imorron är det fotboll på vallen, me like, fotboll och strålande sol är nog det bäsra sättet att fördriva en vardagskväll med. lovelove! vilka ska med?

nu ska jag driva vidare!

Kommentarer
Postat av: Li

2008-06-03 @ 22:29:32
Postat av: Lindha

hej baby, vilken tid är fotbollen? pussis

2008-06-03 @ 22:30:54
Postat av: matilda

fotbollen är nog 7 kan jag tänka mig, men jag är inte helt säker. puss

2008-06-03 @ 23:17:42
URL: http://matildahult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0