tisdag! eller?

blir så himla knas att komma ihåg vilken dag det är när man jobbar natt, för mig är det måndag idag. bara att tänka om.
vaknade för cirka 1,5 timma sen, jävla kungsörs torp ringde iofs klockan 10 och väckte mig, och de kan ju inte fatta nå första gången utan då måste man ju ringa 2 ggr till. buuuh, tur för dom att jag kunde somna om. har iaf sagt till nu att jag redan har fullt upp hela sommaren, så förhoppningsvis ringer dom inte mer. ;)
inatt blev det kanske för många cigaretter, och aningens för mycket kaffe, och en jävla massa jordgubbar :P

ikväll ska tjejorna gå på bio, vi ska se sex and the city. har bara hört bra kritik om den så det ska bli skojjsigt! hoppas bara att jag kan koncentrera mig på filmen och inte på allla som sitter och prasslar, öppna läskburkar, smaskar och tugga chips... hahaha... jag kan bli galen. :) har typ undvikit biosalonger väldigt länge, väntar på att den kommer ut på film istället, eller åker till köping till patrik. :)

undrar om jag orkar gå ut och gå en långis med mp3:n? borde juh... men det är lite grus i ögonen fortfarande.. tåls att fundera på.

puussss baby love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0