sverige!

japp sveriges första match i em... japp ett bord bokat på sportbaren ikväll... fottboll, öl och sverigetrosor, det brukar funka. hejja hejja hejja. sjuuukt kul ska det bli.

helgen har iaf vart helt otroligt skoj. examensfester till både höger och vänster blandat med solsken och kanonsällskap.
vi avslutade lördagen med att hälsa på jossan vän som numera jobbar på åbryggan i eskilstuna. hann väl vara där i 30 minuter innan de stängde, en mycket nödvändig resa. haha. men drinken var fin som snus och en gratis shott är aldrig fel.hihihi.

sjukaste lekarna körde vi i lördags också... i korta drag kan man väl säga så här. jocke och ante var vipps helt nakna. cicci tror hon kan vinna på fusk. och jag är bäst på att slicka och rida. HAHAHAHAH.... fattar ni?

jobbade på torpet igår, sjuuuukt jobbigt, hade så ont i fötterna och i ryggen när jag kom hem klockan 12. liksom 7 timmar men det känndes som 12. usch, nä jag var så jävla sur igår, såhär ska det inte vara o jobba, hjälpas åt??? vad e det. försvinna och packa på uppgifter, det kan du! vad sägs om att göra nått själv, eller låt mig stå o göra det jag ska. typ. nääää, just nu vill jag inte tillbaka dit nå mer.

vart tog vädret vägen?? blåser ju halvt storm juh. oki skönt med lite frisk luft, men detkan ju typ få regna så naturen blir glad, men kan solen få komma tillbaka.

tänker nog ta en sallad på kungsudden vid lunch.... hmm.... tåls att fundera på.

(nu har jag uppdaterat lindha, inge spanking nu va?)

Kommentarer
Postat av: Malin

baby, din blogg är den enda jag kan läsa så nu kräver jag många uppdateringar :D haha

2008-06-10 @ 12:12:12
URL: http://retzina.blogspot.com
Postat av: mimmi mus

liiite smisk kan vi väl få ge dig? scneeeela?!

2008-06-12 @ 09:11:25
Postat av: cil

det va inte jag som fuskade!!!!

2008-06-12 @ 10:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0