sex and the city - the movie

mmm okej jag blir rörd av mycket men brukar bara få en liten tår i ögat, men den här filmen fick mig verkligen att hulka, var typ tvungen att börja skratta i försvar för att inte tjuta högt och pinsamt. så många starka delar i den här filmen som ger en rysningar och hugg i hjärtat. kärlek är allt annat än lätt. och vänskap är något man verkligen ska ta vara på. det består för alltid liksom.
det bästa med filmrollerna är att man alltid kan spegla sig i någon av dem, jag vet vem jag är, och mina tjejkompisar är nån av de andra, därför man känner så starkt av deras vänskap eftersom jag har detsamma. för jag vet att jag skulle springa 1 mil i högklackat på nyårsafton för att komma till dig. ;)
och jag förbannar den dagen du föddes!!!!!!! :D

den måste ses,
och gråter man inte är man konstig!

Kommentarer
Postat av: Lindha

sötnos, ja skulle springa hur långt som helst till dig <3

2008-06-25 @ 16:02:28
Postat av: mimmi

jag skulle springa mitt snabbaste! <3

2008-06-25 @ 18:15:42
Postat av: Sarah

Måste va den bästa filmen någonsin..

2008-06-25 @ 21:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0