onsdag!

tjo flöjt. läget då?
galen eftermiddag igår, sandra, cicci lindha o matilda var på stort äventyr i v-ås igår. lindha kan inte köra bil, jag såg döden i vitögat, körde som en ångvält i de få affärer vi hann med, willys ska vi inte ens tala om, matilda börjar gråta för att hon inte får en donkan flagga, sandras flaggor blev upp och ner, min tröja blev blå, men vi var bara 5 minuter försenade, och med tanke vad vi hann med på den korta tiden ska vi fan ha en medalj.... ojojoojjjjj.

sverigeklädda från topp till tå bar det av till sportbaren. blev kanske nån öl för mycket men faaan va kul det var. haha. å underbara sverige, en vinst är ju ALDRIG fel. längtar redan till på lördag, jag älskar detta.

sandra o jag ville inte åka med nyktert folk hem så vi gick hem, först kisspaus i skogen SOM FY FAN, fan öl är inte o leka med.... sen blev vi sittandes på en parkbänk i nån timma, råkade visst röka upp hela ciggpaketet. igår=nice idag=ångest

grillade bamseräkor indränkta i vitlök??? japp dagens mat!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, det känns inte lika jobbigt att jag inte kunde följa med igår när jag läser det här ;) Sitter på jobbet nu och ser fram emot de åtta timmar jag ar kvar att jobba, hehe! pusss baby

2008-06-11 @ 14:10:41
URL: http://retzina.blogspot.com
Postat av: LINDHA

hahah jävlar va sköna ni är :)

2008-06-11 @ 14:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0