ojdå... fin sommarkväll?

hejhej.
kom precis hem efter ett svättigt springpass. gick bra men det är alltid så svårt att andas i slutet av rundan. om det är för att jag kanske röker lite för mycket eller om det fortfarande är en massa skit i luften diskuterar vi inte tycker jag. :) huvudsaken är att jag har rätt till att spela gitarr på mina revben inatt. moahaha.

vi ska tydligen på "fest" ikväll hos lindha. vi ska fira att det inte kommer komma nå mer fint väder och att det suger stenhårt. man måste ha klänning. vi ska snacka en massa skvaller och skit, slänga iväl en massa roliga sms och garva åt den som blir packad. ;) ajaa, vad gör man inte för nöjets skull?!

nehepp nu måste jag slänga iväg ett sms till sandra och se vart vi ska mötas nånstans?! knullbänken eller skillingeaffärn????

puss


Kommentarer
Postat av: Lindha

knullbänken såklart, det är DÄR det händer :P

2008-06-26 @ 23:53:24
Postat av: matilda

haha OM det är där det händer. magin skapas! mmm. tack för igår. ska inte jobba ikväll utan natt... så leka en snabbis ikväll om du kommer hem typ. :D

2008-06-27 @ 11:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0