mooaaahhh!

tjenixen!
ooo vilket ryck jag vaknade av idag vid 2. världes jävla brakare la himlen av. shit vilket väder och det var ju ganska omöjligt att somna om, men det var väl ändå dax att stiga upp. hoppa in i duschen, sen var det bara att invänta alla eller ja det blev elin och tobbe som kom på korvgrillning. själv så grillade jag fläskfilé, skulle aldrig i helvetet grilla en äcklig denniskorv typ. bläää.....
sen kom bil nummer 2, så då var det bara att sätta sig i bilen och vara fylletaxi till eskilstuna, långt bort i nått fett lyxigt villområde vid sjön, där våran vän fredda hade 25 års fest i föräldrarnas hus, som jag blev avundsjuk, vill också festa och ha skoj bland massa nytt folk. :(
han skulle bjuda på mat, hade hyrt in nå liveband och hela fadderullan. men vad är en bal på slottet?

funderar på om jag ska orka ställa klockan imorron och ta mig ut till kungsörs torp och äta lyxfrukost med malin som jobbar då.... jag har ju en natt till framför mig så jag borde ju verkligen sova.... men vet ni hur gott det är eller? inte som på birger jarl i stockholm, men nära. :)

jahapp... ska väl sätta mig framför tv:n igen och invänta nå bra. den här natten kommer vara lååång. klockan kommer vara 2 hela natten, igår sa det vips så var klockan 7. kan ju bara tänka mig hur det kommer vara imorron.... snaaark.

love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0