massor!

hojhoj!
då var det natt igen och jag sitter på jobbet. har dessutom jobbat 6 timmar på torpet idag så mmm 16 timmars pass idag då... ganska jobbigt måste jag säga. haha. var iaf ner efter torpetjobbet till stugan och badade i sjön. är så grunt där så det var kanonskönt och man kunde vara i hur länge som helst. sen åkte vi med i båten en stund.... lovely! sen tacos och 5 minuters sömn tack vare en viss person ;)

imorron fredag ska jag ligga på playan hela långa dagen, ska ställa klockan på 12 sen ska det pressas. ska bli miss pepparkaka iår. :) sen är det dags för examensfest för cicci som bli biomedicinsk analytiker... (sa jag rätt) ZzZzZz :D haha. grattis!
lördag är det kneg igen fast dagtid, sen examensfest för sandra som blir lärare. grattis! :)
ingen ångest man får när alla blir klara och vet vad man vill bli när man blir stor, när ska jag finna mitt kall här i livet?????

söndag blir det bakisdag på playan, sen kneg 16-21. :P

nu ska jag skriva personligt bev + cv till oslo. :)

Kommentarer
Postat av: Lindha

snart smisk om du inte uppdaterar :P

2008-06-08 @ 18:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0