måndag!

gullisar!
vilken helg... hade sett fram emot lördagen så mycket, med fotboll som höjdpunkt. mmm o det var skit kul typ till klockan 20.00.... sen ville jag typ att alla skulle gå hem, så för att muntra upp mig så åkte sandra och malin och hämtade singstar om jag lovade att inte vara tjurig längre när dom kom tillbaka... tog emot men singstar rockar. :)

halmstad och helsingborg i helgen?? mmm lutar åt det hållet. torsdag till söndag. vi har ju gratis boende så jag har fan råd med det. tror jag. haha. känner att det vore skönt och komma bort ett par dagar. mmm. har ju nån dag till på att bestämma mig. hmm.
(slutar klockan 12 på torsdag isåntfall)

kom precis hem från eskilstuna. syrran var där för uppskrivning av mc-kort. som hon klarade. så vi tog en lunch tillsammans och snackade massa skit. :)

och så börjar jag jobba klockan 4 idag, alltså om 1 timma... så jag måste väl börja sammla krafter. puuuh.

SOOOOOOLEN??????????????????????? jag vill ha min gula fina sommarklänning på fredag!!!!!!! kom fram och värm mig så jag kan ha den.

hahhaaa, fick och la mig klockan halv 8 igår kväll, som mer eller mindre till halv 11 i morse.... hård helg? lite sömn?

Kommentarer
Postat av: LINDHA

men nej inte börja vid fyra :/ när slutar du? ja vill promenera me dig!

2008-06-16 @ 15:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0