hmm...ojojoj vad svårt allt blev nu då??

vad ska jag ta mig till nu då?
oki, en coffee shop vill ha dit mig på intervju i oslo den 4/7. aah skit bra, men då kan jag inte följa med på midsommar, eftersom jag har en räkning på nästan 2000 som ligger och väntar + att jag inte vill snåla när vi åker till gotland v.28 som precis är innan oslo i sånt fall. vill göra allt. hur ska jag lägga upp detta... eller ska jag vänta med att söka jobb i oslo eftersom dom sa att det finns gott om jobb när vi väl kommer i höst, för om dom skulle bli intresserade så kan jag ju endå inte börja förns september nån gång. hmm GGGAAAHHHHH. kan man inte bara bli en jävla miljonär nån jävla gång, mitt liv skulle bli SÅÅÅÅÅ mycket bättre. buuh.

fuck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0