helgen!

har vart kanonväder hela helgen och det fortsätter tydligen.
blev kanske inte så som alla hade tänkt sig på lördagen, förfesten var kanon och allt var frid och fröjd tills vi skulle åka hem... hoppas att du snart mår bättre, att polisen tar fast skiten. alla är nog lite chockade fortfarande men som tur är har vi varandra :) ta hand om er allihopa som var med.

har haft lite trädgårdsarbete idag, massor med gräs har börjat växa nu på de senaste 3 dagarna.... så coolt och se. mina blommor i rabatten håller på å växer för fullt och snart kan jag använda mina örter i maten :)

mysbakisdag igår, åka båt till kungsudden och käkade den fetaste räkmackan, och fetaste chokladkakan till efterrätt. :) sen åka båt till skillinge och hänga på T-bryggan tills man fick solsting. men "picknick" på min gräsmatta och diskutera gårdagen. så skönt att man kan disskutera allt med er och man har er allihopa. världens bästa gäng. pojkar och flickor som gjorda för varandra :)

nu ska jag laga mat! puuuuusssss.

Kommentarer
Postat av: David!

"polisen tar fast skiten" ???



Nej jag är hemma i Hultsfred. :) skojade bara, med tanke på avståndet.. :=)

2008-06-02 @ 19:00:05
URL: http://davidnilsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0