helgen som var!

galet roligt i fredags, dock så vann vi i det unga laget inte brännbollen. men vi har ju nått år på oss att träna... skitkonstigt väder hela den tiden oclså.. regn, sol, blåst, moln. långtröja - inte långtröja. :)

sen ner till stugan för traditionellt midsommarfirande. ibland skulle man vilja ha en liten en så man har en anledning till att dansa, men jag är juh lite för cool för det. :)

sen fest hos en killkompis hela natten lång, massor med vin, dans och gitarrspelande. mysigt värre. haha erika och jag packade som vi är hälsade på nattpersonalen som tyckte att vi var jätteskojjiga på jobbet. dom kännde knappt igen oss i festkläder, ja man är ju inte skitsnygg annars när man är på jobbet.
sen vidare till malin, slutade kanske inte riktigt som man hade tänkt, vissa vill man inte veta av helt enkelt. skitfolk. men men tur att vi har varandra. bästa gänget ever. sen cyklade henke och jag hem klockan 5 på morgonen i dimman. :)

igår var det myyys igen, malin bjöd på gooood mat och gooood efterrätt, har nog aldrig vart så mätt. magen stod ut en meter. sen satt vi ute under en varsinn filt hela natten och snackade om allt mellan himmel och jord. levande ljus och hela kalaset.

och idag.... lindha kome om en sväng, vi ska ut och gå. vi behöver röra på fläsket. känner mig som en flodhäst sen igår, all denna mat, sa jag att jag åt en tonfiskrulle 2 timmat före malins mat. :) hahaha, fredagens mål var att krypa hem, igår blev målet att rulla hem. ojoj.
annars jobbar jag inatt, buuu, men fan vad skönt det har vart med helg.

love.

Kommentarer
Postat av: Malin

hihi jaa världens mysigaste helg :) hoppas det gick bra o jobba inatt gumman! ses vi ikväll kanske? puusss

2008-06-23 @ 14:05:08
URL: http://retzina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0