fredaggggg, ledig helg, midsommar

tjooohooo suckers!
läget då? :D
så jävla skönt att sluta klockan 12 idag, 6 dagars vecka så jag ska ha sovmorgon imorron som fan. tog på mig så många dagar för att sedan åka iväg men icke, det blir att dansa små grodorna i kungsan igen. men jag har aldrig haft tråkigt här, men det vore nice att prova nått nytt liksom. hajjar du?!
när jag kom hem idag så gick sandra och jag ut på en blomplockar runda. snacka om överblommat, skittråkigt! men jaja, vi fick oss en varsin bukett (lagligt eller inte) ;) som vi muntert gick hem med. min krans blev JÄTTEFIN. får se om den är lika fin imorron eller om den bara hänger.

japp misdommar imorron, vad står på schemat? jo...
-brännboll med gänget
-snabbdusch för att sen åka ner till sjön/stugan och "dansa" runt stången, plus lite lekar.
-sill och potatis :P sluuuurp. och grillat om man inte pallar trycket. och förmodligen bli påtvingad en ÄCKLIG snapps... uh.
-hem och göra sig fin.
-feesssttttt. :) 2 flaskor resé inköpta. målet??!! krypa hem.

GLAD MIDSOMMAR ÄLSKLINGAR. ÄLSKAR DIG DIG DIG DIG DIG OCH DIG

Kommentarer
Postat av: mimmi

älskar dig dig dig också!

2008-06-20 @ 14:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0