fredag!

är det inte meningen att fredagar ska vara roliga!? jag har haft det såååååå gaytråkigt idag så jag håller på å dööör. ska dessutom vara själv hela helgen för de andra är i stockholm på were the action is! själv så ska jag jobba både lördag och söndag. njeee känns sådär halvdött att tänka den tanken.
men jag har iaf vart på systemet och handlat lite öl, för imorron är det fotboll igen. :D


och vart tog sommaren vägen, nu har väl grönskan fått sitt.... nu är det mänslighetens tur igen.... jag blir på så dåligt humör så fort, jag vill ha sol sol sol och massor  med roliga saker att göra hela tiden. jag vill aldrig mera vara ledig när ingen annan är det och tvärtom. går

Kommentarer
Postat av: Lindha

sjukt mysig o kul kväll iaf :)

2008-06-14 @ 00:36:20
Postat av: CJ

Godkänd outfit! Heja Schweden!

2008-06-14 @ 12:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0