varmt och skönt!

hej hej!
yttligare en underbar dag med värme, bad och sol. bara ligga och slappa på t-bryggan utan att lyfta ett finger. möjligtvis om man ska gå till tjorren och köpa en isglass. :) gaaaaah, jag testade på att åka vattenskidor för första gången.... OCH NEJ, jag kom faaaan inte upp. var så nära men pladask ner igen. faaan man tar ju i som en ja jag vet inte vad, sen ska man ha rätt teknik också.... när jag nästan var uppe så åkte ju skidorna åt varsin håll, de fick ett eget liv liksom. :) haha. men upp ska jag om det då tar mig hela sommaren. bättre att åka ring bakom båten.... det är såååå kul. micke körde henke igår, vi letade efter varenda våg, oo japp han flög av 2 ggr. moahahaha.....

det var vintisdag igår igen, har blivit en liten tradition nu på sommaren :) vi grillade lite å sen blev det bara vin vin vin. kvällen avslutades tillsammans med mimmi,lindha,jocke och linus på harrys i e-tuna. varmt, svättigt men kanonskoj. :)

har setat och gjort bussbiljetter till bussen hem på lördag. så att det inte blir nå strul (som vanligt). folk som tror att det är en buss för allmänheten, och vaddå betala, och vaddå fråga om man får plats.... såååå trött på den skiten. -va fan är det din jävla buss eller? - JAAAAAAA, jag som har bokat!
för er som läser, de som åker med in är dom som åker med hem, INGA undantag. om ni tycker att det låter töntigt så kan ni ju testa att boka buss själva nån gång. :D

nu ska jag ut och ta luft och dricka lite vatten. såååå varm här inne. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0