sommar o sol!

vilka niciga dagar det har vart igår o idag. legat i playa del skillinge hela dagarna och bara stekt. såååå underbart. badat som en tok, älskar vatten. nästan mera i vattnet än uppe :) haha.
gårdagen avslutades med en filt vid kungsudden med brudarna. en öl och utsikt över ån. :)
lite sugit att åka till jobbet nu ikväll när alla mina nära o kära ska ut och sitta på uteservering och käka o dricka vin, när det var det enda jag tjatade om igår. :( buuuuuu för er.
mmmm och så blev jag lack när jag fick mess av lindha också som är i halmstad.
*afterbeachen är som kallis, helt galet*
jag skrev bara TYST tillbaka. jag vill jag vill jag vill väl också. haha.

imorron blir det playan igen, ska ställa klockan så jag inte missar allt för många soltimmar. ska ta ut kontanter imorron bitti, för elin och matilda ska äta nacotallrik. :D längtar typ redan, kan vara bland det godaste jag vet! :) så fort man får chansen ;)

älskar er.


Kommentarer
Postat av: Lindha

men ja ville ville ville att du skulle ha vart med :P

2008-07-28 @ 02:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0