snart såå...

fy för fan vilket jävla väder, har legat under täcken i stort sätt hela dagen. har verkligen inte haft lust med nått egentligen, men packat har jag gjort. många väskor blev det. :) mm man är ju tvungen att packa både ful o fin väder så det tar juh plats asså. vägrar att vädret ska vara såhär dom underbara dagrna jag har semester. skärp till dig nu!

nu sitter becca och jag och väntar på henke som har vart i göteborg på bruce. vi ska hem till mor våran och käka lax a la matilda hoppas jag på. har önskar det iaf. aja all birger fisk är supergod så det gör inget om det inte blir den. mm becca har sovit här i natt, skönt o kunna sova ordentligt har juh vart "rädd" och ensam sen i fredags. :) hon är i kungsan pga att hon håller på med sitt mc kort i eskilstuna å det finns väl säkert inga bra tider o så i uppsala. dessutom så har jag köpt hennes kamera, sååååå skönt med en fungerande och relativt ny. :) nöööjd som tusan. blir många feting bilder från gotland nu! hihi!

jossan kom hem igår också, alltid ska det vara en suprise :) fast konstigt nog blir man lika överlycklig varje gång. ska åka med henne och cicci imorron, cicci paxade framsätet, funderar på om jag ska byta bil om det inte spelar nån roll för andra bilen vem som sitter fram där, känns lite onödigt att må illa hela vägen in när man ska ha kul, 1 timmas bilförd brukar gå bra med inte längre.... jag vill rocka som alla andra, aja det löser sig imorron. :)

puss puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0