shooo balla bacon sucker.

hej älsklingar!
skitsvårt att sova imorse när jag kom hem, och sen hade jag ställt klockan på halv 12, utofall solen strålade och man var tvungen att åka till playan... så nje jag är trött nu inatt, men imorron måste jag upp tidigt eftersom det är lovat sol. kommer stupa när jag kommer till jobbet imörra. (david... om du läser detta, ta med datorn, vill se de andra avsnitten :D schneelllaaa) (önskemål på bakverk... hmmmm... haha skojja som fan)

idag har jag lekt med sandra, låg på baksidan i varsinn solstol och snacka skit. jätte skojjsigt, men sen kom antevante hem och då fick jag åka hem ;)
så jag bikade hem... där lagade jag lite mat, en specialare jag brukar köra, säkert bara emelie och jag som gillar, inspiration av du är vad du äter anna skipper. haha! asgott FAKTISKT. typ slim-lasange.

håller på att tänka igenom min packlista till gotland.
*gula länningen en natt
*newyorker kjolen en natt
*köpingsyran utstyrseln (lördagen) en natt.
* fjärde natten då? vad tycker ni brudar? vad har jag i min garderob?

sen alla bikinisar, KALLIS kläder, mysiskläder, och allt sånt smått och gott. :) LÄNGTAR! om 1 vecka är jag full som en kastrull. shobidoo. :)

so long fuckers!

Kommentarer
Postat av: Malin

hahah, antevante liksom :P nice smeknamn! vill träffa er ikväll tjejer för imorgon kommer åker jag till mikaela direkt efter jobbet.. går de braaa, eller? pussipussi

2008-07-03 @ 10:03:29
URL: http://retzina.blogspot.com
Postat av: Lindha

ska bli så skönt o vara packad några dar, några dar i paradiset :) ja ringer dig när ja slutar lilla älskling!

2008-07-04 @ 09:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0