powermeet

mmm trodde jag skulle orka upp iadg för yttligare en soldag men icke, helt totalt slut så jag vaknade upp vid halv 4. känns sugit som fan men det gick verkligen inte att gå upp.
fick lite ångest över att jag inte gjort nå vettigt på hela dagen så jag slängde iväg ett par sms för att fråga vad som händer, tex om nån skulle in till västerås. och det skulle dom, om 40 minuter.... aaaahhh, så jag slängde in mig i duschen, fönade håret, tog på mih min lila klänning, sminkade mig å åt en macka....
jocke,mimmi,sandra, ante och jag drog sedan vidare för att möta upp alla raggare på powermeet. bästa raggningsrepliken jag fick.... -dra in magen och visa pattarna... hmm. :)

asså alla brudar som åker med är så jävla okvinnliga, överviktiga eller 14 år typ... så imorron ska lindha o jag ändra på det. ska bli kanonskoj, åka raggarbil och dricka vin. möjligtvis herja en aning också. :) hihi.
mmmm... kom o kolla om ni törs. ska moona... hee ne.

nu ska jag sova en smula så jag orkar med morgondagen... förhoppningsvis blir det lite solning innan det är dax för lite fix på utseendet.



ser viut som raggare? ingaen skinn eller jeans väst. ingen bira. raggarmusik?? haha.

love.

Kommentarer
Postat av: David!

INgela ringde, men det var lite nära inpå - var verkligen inte mentalt inställd på att jobba 10 timmar. :) Man kan inte jobba ihjäl sig ;)



Blir inge Powermeet för min del. :) Men hoppas du har skoj iaf, du får berätta sen!

2008-07-05 @ 21:08:45
URL: http://davidnilsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0