ojojackackack

jag har sovit och sovit hela dagen, mår verkligen inte bra asså.... men ja här sitter jag på jobbet igen och hostar och snorar! men sen är jag ledig i några dagar! får kurrera mig som fan då...
blev lite mys hos mimmi innan jobbet, skönt att snacka ut om saker och ting. love you, forever.

guud jag får ångest över att jag verkligen inte uträttat nått alls idag. jag har gjort en grekisk sallad. ojoj. nje ändring på det imorron. vad händer och fötter? jag vill göra nått fett skoj, galet roligt, ovanligt och oplanerat! vem e på? förslag?
bli full?? ;) nu har levern återhämtat sig!

jag är så galet sugen på skaldjurspaj också.... hmm. men känner ingen smak...

Kommentarer
Postat av: Lindha

ja vill också göra galet, som alltid :) hihi. vi kommer nog allt på något ska du seeee. du&ja

2008-07-16 @ 23:56:38
Postat av: matilda

jajajajajajaja, för tänk dig att vara full där där å här å där.. ;)

2008-07-17 @ 01:22:00
URL: http://matildahult.blogg.se/
Postat av: David!

Ahh ska leta fram något roligt!! :=)



Mår du bättre nu?

2008-07-17 @ 11:50:50
URL: http://davidnilsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0