ojoj!

inte så konstigt att hälsan får sig en törn när man har vart på gotland. jag mår för tillfället som en kratta, svättas och fryset om vart annat. ont i halsen i morse, snorig, och hostar lite. :( buuuu. men alkohol,kyliga nätter, cigg till förbannelse och alldelses för lite sömn... ja du hör juh hur det låter. självförvållat! men nu när man sitter på jobbet och vet att man inte får sova förns klockan 7 imorron bitti så tycker man lite synd om sig själv.

så vad har hänt idag? klippt gräsmattan med en jävla eldriven sak, göt jag aldrig mer om, faan vad arg jag var! :) kuuuul och hålla redan på den där feta sladden, och köra med typ bara en hand, träningsverk imorron japp. hahaha, vilka problem. har även vart och storhandlat mat, nu nu ekar det inte längre i kyl och frys! :)

jag stod för godaste maten, grillmästare matilda. vitlökschaminjoiner, kött, färsk majskolv, potatissallad, pärondricka. aah det var fint.

har vart hos mimmimuu nu på kvällen innan jag for till jobbet. hon bjöd på mat. (japp har bara ätit idag) paj med kyckling, soltorkade tomater och en massa annat smått o gott! så det var perfekt till allsång på skansen! :)

ha det fint! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0