nice.

tog med mig datorn ner i köket för att leta rätt på nått nice blåbärspajs recept, så nu sitter jag här med pajen i ugnen :) har nämlisch vart i skogen idag och plockat små blåa bär till förbannelse. haha. bästa frukosten jag vet är nämligen lättmjölk med bär av alla dess slag.

köpte juh en sån där stor gummiring som man har efter båten till henke när jag var borta på gotland, vi blåste upp den idag, verkligen en maffig sak det där, kan juh inte vara tråkigt! så nu inväntar vi en dag med strålande sol. :) sen e det ba å åk!!!! GALET!

idag fick elin och tobbe nyckel till deras radhus på samma gata... mys. om man står på övervåningen kan man vinka till varandra :) kommer bli kanonfint sen när det blir klart, kanske inte en 10 poängare just nu, men vems fan är det innan man få lägga beslag på skiten själv först :)

annars ja vad har hänt idag?? åkte lite båt, skulle åka till kungsudden idag å käka lunck, men nope, det var stängt idag. så det blev pasta, kräftstjärtar, cremefraiche, purjo, tomat, dill, bröd istället. :) och ikväll blir det återträff hemma hos sandra klockan halv 8.

shiiit vad det börjar dofta nice här hemma nu.... mmm. ska nog ta ut den ur ugnen nu....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0