mycket nu!

det har vart mycket fläng de senaste dagarna. jobbigt att fylla år. sammla upp pengar från folk för att åka till westerqvarn för att köpa biljetter för 4400:-. sen är det bussbokning och se hur många som ska med i den. städa huset så det är fint. införskaffa sig plastglas så det inte blir så mycket disk.
imorron ska jag baka tårta, har vart och handlat för det idag. blir en smarrtårta med mycket mums på. så japp kalas imorron för familj o så, vi blir väl 13 st tror jag. så jag hoppas på bra väder så man kan sitta ute. vissa av släkten har inte sett hur fint vi har fått invändigt på huset, för förra året vid min födelsedag så såg det ut sooom skiiiit. STOOOR SKILLNAD! :)

jag dör om det inte är fint väder på lördag kväll. vi är 33 st som ska festa. kuul och vara inne då. neeej snälla sol och värme tack! sen så undrar jag juh vad man ska ta på sig? hmm.... klänning va!?

första augusti idag. min baby och jag har idag vart tillsammans i 3 år :) inte illa pinkat! så infaller det en dag då vi bara ska fira mig. haha. :) JAG ÄLSKAR DIG! MEST! OCH JÄMT! nu väntar jag bara på att du ska fria ;) MOAHAHAHAAAAA!

shiiit vilken seg natt detta är, klockan är bara 1 på natten och det är en evighet kvar!
puss puss bomullstuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0