måndag!

läste tidningen imorse och dom lovar sol och över 25 grader iaf på onsdag och torsdag! då blir det till att pressa i solen, ska bli brunast i stan :) vädret får gärna hålla i sig typ spetember ut så man får sin soldos så som det ska vara på sommaren. jag vill iaf ha sol på min fördelsedag, eller ja på festen jag ska ha på lördagen. det är mycket mysigare att vara ute allihopa än att trycka in sig inne. bara låna toan och inget krypande i häcken. ; ) haha. var ju kanonväder förra året när vi skulle in till qwarndagarna. myyysigt! måste boka buss. vilka vill komma? vill du? du?

sitter här på jobbet och har pisstråkigt! mycket roligare igår. 2 filmer som bästa jobbkamraten laddat hem på datorn. :) tänkte så här david: ..... på lördag så kan du väl ta med datorn ändå men en superfilm på? så tar jag alla larm i 5:an så blir alla nöjda och glada ändå!

imorron blir det lek med emmsan... ett väldans tag sen nu. fika?
sen är det vintisdag :P sluurpiiie. vem är på?
puss

Kommentarer
Postat av: Lindha

JAG är på :)

2008-07-22 @ 00:37:48
Postat av: David!

Vad du är rar då! :=) Men jo det ska jag nog kunna ordna!! Får sätta på mig tänkarmössan.

2008-07-22 @ 17:47:01
URL: http://davidnilsson.wordpress.com
Postat av: Malin

kryp i häcken?? hahaha asså jag fattar INGENTING ;P

2008-07-23 @ 02:25:15
URL: http://retzina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0