lördag o herjjj



60 tals brud blev utstyrseln på lördagen power meet. fick faktiskt massor med komplimanger för temat även fast lindha bara tyckte att alla kollade på mina tuttar, blev en liten skämt grej av det... men men... jag diggar att bryta på mig. hhaa. ja man fick juh en dos bättre självförtroende efter den här kvällen. eller lindha vad säger du? :D busvissling på dig! ;)
gick runt en massa kollade på bilar, satt och hängde på olika ställen, gick till hamnen innan våran bil kom uppglidandes... var verkligen jätteroliga att sitta där,aningens för full oh bra glida fram med massa roligt folk runt sig. pax och följa med nästa år. *donkan på hemvägen var klockren*


å detta är dårå mitt snygga ragg som jag raggade upp från bilen. man kan väl säga att hon är upptagen och snart gift, han sa nästa vecka, stämmer det? :D hiihii. tack gullis för bästa kvällen på länge. bajja majja bästa ever. älska dig typ ja.

Kommentarer
Postat av: Lindha

Ja jävlar va kul det var :) hahah finska pojkar ska det vara! :D

2008-07-06 @ 11:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0