gotland ;D underbara!

för tredje året i rad kommer jag hem från visby och är jävligt nöjd. en del i sverige som k'änns som utomland med en atmosfär som är galet, romantiskt och vackerst! om man inte vill åka dit typ v.28 eller v.29 då stan kryllar med festsugna ungdomar så åk dit före eller efter, en stad som man inte vill åka ifrån förns sommaren är över.

"fängelset" vi bodde på var över förväntan, med härliga förfester för alla på innergården. har träffat massor med roliga människor, och dom har vi festat med i stort sätt hela veckan, antingen för eller efter. jag har inte gått och lagt mig före klockan 5 nån av dagrna så jag är verkligen heeeelt slut. för om man ville ha frukost vilket ingick i priset så var man tvungen att gå upp klockan 9. så ja 4-5 timmars sömn per natt. DET KÄNNS NU! :)

vi har vart på underbara kallis (kallbadhuset) ett ställe man kommer till i strandkläder och dricker drinkar till marmeladorkestern. det är sånt drag så man kan verkligen inte sitta still. går liksom inte ens att förklara. flippflopps, mojito och skråååål tills rösten spricker. :) detta sker varje dag i hela juli. :)

sista dagen så blev vi bjudna till efterstand efterfest på en jätte fin båt som låg nere vid hamnen. solen strålade och japp detblev skumpa, öl, vin och sång. denna kväll blev det slimcigg, virginia slim, i fin förpackning med. :)mmm

har vart på hamnplan 5, burmaister och gutekällaren. hamnplan var roligast. blev ett svättpass tills musiken stängdes av. :)

*lindha är numera bästa kompis med petter också*

sen är det det vanliga som har hänt, shopping, liten upptäcksfärs längs ringmuren, god mat, gott vin, skavsår på fötterna, träninsvärk, uppror av borttappade saker i 5 olika väskor, fattigare! MEN JAG ÄLSKAR VISBY,FEST OCH SOMMAR.

bilder kommer när jag fått datasladden av syrran. :D

tack brudar för yttligare en oförglömlig resa...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0