...

fick hoppa in och jobba inatt igen, var inte min natt men hon som skulle komma kunde tydligen inte av nån anledning... okej det blir bra pengar men 3 nätter sen 1 ledig kass dag och sen 3 nätter... kommer vara slutkörd. men sen är det helg och sen gotland veckan efter så jag överlever nog ;)

helgen ja, ska in till västerås, powermeet. haha och jag ska åka i raggarbil. OM jag ska det. :) resé i baksätet på lindhas pappas vrålåk... hahaha, konstigt nog fick jag inte moona för sambon??? varför??? aaahhh bara om man dricker bira. :D
sen vidar till sjökrogen.. vet inte om det är så det heter, men det är där det händer tydligen :) jag följer bara efter..

hela ligan har vart ute och powerwalkat nu på kvällen, fan cicci speedade på som bara fan för hon skulle hinna till allsång på skansen. :) hann ju se lite av det iaf. måste vara hög mysfaktor på det där stället asså. :) det måste testas nån gång!!

vem vill med till grönan?

sola imorron?

Kommentarer
Postat av: Malin

TUPPEN JAAAAAA!! Kan tyvärr inte sola idag! :) Men på torsdag? Gått bra o jobba inatt? Jag somnar snart här på jobbet, haha! pussss

2008-07-02 @ 09:50:48
URL: http://retzina.blogspot.com
Postat av: Lindha

TUPPEN JAAAG OCKSÅ :) hahah. jag somnar också här snart, vad ska vi ta oss till? varför blir det aldrig helg, asså jag fattar inte.. love

2008-07-02 @ 15:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0