tisdag!

hejsan hallå alla alla alla. hoppas allt är lugt!

måste ju få berätta lite kort om i söndags :) .... var ju som sagt i stockholm, lindha följde med :) så jag slapp bli rånad och våldtagen, så det var absolut ett plus och det blev mycket roligare att åka med henne, vi har aldrig moffat mcdonalds som vi gjorde i söndags. haha! vaddå??? är dedet som kallas för hettsätning... SHIIIT asså. :) .............aah men som sagt, vi träffade hon fotografen, josefin som hon hette vid ett ställe ganska långt utanför stan, hon tog oss med till en cool studoo. där träffade vi hedvig, en annan fotograf som också skulle ta bilder. dom håller tydligen på med ett porträtt projekt, så dom här bilderna ska hon ta med till paris tydligen :) å det är ju coolt. blir så serigöst allting och det känns bra, tror det kan bli bra bilder, hon jobbade ju trots allt åt tex veckorevyn. hihi... dom ska fixa lite med bilderna å så och sen ska jag få hem dem :) ska bli så roligt att se. men det dröjer nog en sväng, för det känndes som om dom tog typ 800 bilder och vi höll typ på i 5 timmar. mmmmmm ASKUL var det här.

helgen har vart riktigt rolig i huvudtaget... utgång i e-tuna i fredags, vi hade födelsedagsfest för lindha hemma här hos mig. mmm å det blev en mycket lyckad kväll. längesen jag dansade så mycket, hade fett ont i vänster höft när jag vaknade dagen efter, man har väl trott att man är dansens gudagåva och gör rörelser som man egentligen inte klarar, haha, brukar vara så...... åååå haha, jag hade tydligen vänt mig om å typ skrikit rätt ut på killhelveten som kommit uppsmygandes bakom mig och ska börja taffsa, mina vänner undrade vad jag sysslade med med de hjälpte, dom drog jävligt snabbt.. haha stackars pojkar, men mmm precis, GE FAN I MIN KROPP! MOHAHAHA! :)

lördagen var vi också här, hade pyjamasparty för alla brudar. vi som på golvet allihopa i mitt dansrum, JÄTTE mysigt.... haha. det får vi göra om, om ni orkar ta med alla sovgrejjer igen?? pussisar! :)

idag kör jag till discon... hoppas det går bra idag, har lite ont mitt knä, men det brukar gå över när jag hör bra musik. :) så det är väl dags att byta om nu. love! hej!

Kommentarer
Postat av: Malin

du kan komma hem nu tycker jag! :p

2008-02-29 @ 01:07:08
URL: http://retzina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0