tisdag 5/2

hallå i stugan!

vi börjar med att ställa oss upp och för att sjunga jag må du leva för lindha...... (inte du fattar du väl, låter ju förjävligt) grattis pullan. :)

aaah, resan till holland blev bokad igår, längtar sjukt mycket!!!!!!!!!!!! 7 till 10 mars blev det, och det blir jag, lindha, malin å mimmi som åker. längtar du efter oss josssan?? :) fatta, kommer hem från en underbar resa i thailand den 1/3 och drar bara några dagar senare till nästa land. LOVELY. jag älskar älskar älskar att resa. jag vill överallt i hela världen. (usa, fiji, nya zeland, austalien, thailand) blink blink till lindha. ;) hihihihihihihi.

ikväll är det disco, asså jag är superlycklig att vi började idet. är så sjukt kul och det är aldrig speciellt svårt, bara att tuta å köra. å idag blir det en födelsedagsglass efter :) på donken!

hihi, jag tog min spruta igår, haha vilken javla tönt jag är, men jag typ tjurade, är sååå SJUUUKT rätt för sprutor. men nu är det gjort å jag kan pusta ut. :P

*längtar till helgen*

image6                          image7             image8                    image9


ses vi på krogen??

Kommentarer
Postat av: L

Weeey, i love you baby ´)

2008-02-06 @ 08:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0