söndag 3/2

hej och hopp i vintervädret!

jag hoppas verkligen på att den här snön innebär att sommaren kommer när den ska och att det blir sol och värme varje dag. det behövs verkligen en riktig sommar det här året.

så om man säger så här, hösten kan vara halvt planerd nu. jag blir så uppspelt så man mår dåligt iställen, hela magen gör uppror för man blir nervös och överlycklig på något sätt. mmm jag tror på det här. det kan verkligen bli något av det här. ÄNTLIGEN! se upp världen.

idag är det söndag, en ledig söndag. obeskrivligt hur skönt det var att vakna av sig själv och inte till en klocka. så vad händr idag.... jo, jag ska kolla på fotboll i västerås med elin och tobbe. KBK har sin första träningsmatch. lite halvbögit bara att man måste stå i ett snöoväder. men men, än så länge ar matchen inte inställd. lindha frågade mig om jag ska med koren ikväll också. får se om jag hinner hem. börjar ju inte tjura om jag missar det. tycker nämligen att det här träningssättet suger, så jävla tråkigt, enda anledniongen att man utsätter sig för det är att det verkligen ger resultat och en fet träningsverk dagarna efter. hehe.

by the way..... holland blir nog den 7-10 mars istället. för bajslindha ska på schlagerskit det bästa datumet ;) hihi.

du är söt.



jag med! :)



Kommentarer
Postat av: Lindha

se upp världen som fan :P

2008-02-04 @ 11:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0