pest å pina :)

eeeey fy fan, smakar ju skiiiit.... sitter här och pinar i mig medicin för kolera. ska vara smaksatt med hallon, men juuuuuuuuuch smakar arselhååål. hoppas både spruta och det här är värt besväret...... FÄRDIG! nu är det bara å hoppas att jag slipper några bivärkningar! kan tydligen få kass mage, å jag som drack det här för att INTE få diarré. hahaha...

kom precis hem från pappi och eva... de åker snart till syster yster i Schweiz. hon jobbar som reseledare där vid nån skidort. :) skulle också vilja åka o hälsa på, men pengarna räcker liksom inte riktigt till. 25 tusen i 25 år o jag vore en lycklig sate. :) har ju fan inte ens vart å hälsat på syster nr två i uppsala än.

*camilla flytta* ;) 

snart kommer lindha binda, vi ska kolla på du är vad du äter. DU SJÄLV KAN VARA VAD DU ÄTER! :) pip pip po po.

image11    alltså är jag en kyckling. VÄLDIGT SÖT :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0