ojoj nu bidde det mycket

fotografen som tog mina modell för en dag bilder hörde av sig igår, hon fotograferar för eget bruk också så hon vill att jag kommer till stockholm på söndag för en plåtning. :) hihi, äntligen blir det av. coolt va!? så snart är det väl dags att flytta till milano och hela köret. HAHAHA! nej men allvarligt, känns spännande för jag har aldrig gjort nått sånt här, inte privat och proffisionellt. yeyyeye nog om det, vill ha med lindha bara så jag slipper åka själv, det ska man nog inte göra heller, man har ju hört 100 hemska historier om sånt här, och jag känner ju faktiskt inte personen i fråga och dessutom är dom tydligen två. så jag ska smöra föe henne ikväll. :) (hoppas du läser de här) hihi. du vill väl inte se mig våldtagen och mördad va. ;)

image13

hoppas det blir en lyckad helg!! :) 

Kommentarer
Postat av: Malin

Faan vad ballt :D Betyder det att jag kommer känna en kändis snart asså? ;) hihi! pusssss

2008-02-08 @ 16:40:11
URL: http://retzina.blogspot.com/
Postat av: matilda

haha aaaah förmodligen.

2008-02-08 @ 17:11:37
Postat av: K.

Söting där... du kommer bli skit snygg på de andra bilderna...*tro*

2008-02-10 @ 14:50:38
Postat av: Lindha

HOn blev så snygg, min snygging :) vem är K? :P

2008-02-10 @ 22:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0