lördag 2/2

♥goddag♥
då var det lördag igen, en väldigt lugn sådann. dessvärre är det ett riktigt skitväder ute idag, snöstorm är inte riktigt min kopp med te. skulle vilja knäppa med fingrarna och vipps så var våren här. längtar att få klä sig i mindre tunnare kläder, ingen fet jävla vinterjacka, mössa å vantar. nej nej kort kort ska det vara ;)

ikväll ska vi boka resan till holland, till JOSSAN! vi har väl tänkt att åka den 14 mars och vara borta i 4 dagar eller nått sånt. just nu som vi vet har vi hittat en resan tur och retur för 600 kr. det funkar ju, blir ju typ som att åka till stan en dag, ta en lunch å handla en tröja, å jag gör ju ganska så MYCKET hellre det här. saknar henne som en galning plus att vi förmodligen blir nästan alla tjejerna som åker, då är det fest! :) å våren kommer ju lite tidigare dit så det är förhoppningsvis ganska fint väder, dessutom kommer jag vara brun som en pepparkaka ifrån thailand. mmmm det här tror jag skarpt på.

igpr var det så mysigt, vi var hemma hos elin. vi hade disneykväll, en liten grej vi har fått dille på. det blev bernard & baica och askungen. asså jag HATAR den där jävla katten i askungen. fan fattar inte, den irriterar mig så enormt. haha. lyckliga slut var det ju med. :) så nu vill vi helst se skönheten och odjuret, men det verkar inte finnas nån stans. och jag MÅSTE se den, typ faktiskt den enda filmen som jag på riktigt inte kommer ihåg hur den slutar... hmm. annars kan man ju varenda replik i typ alla filmer. speciellt allt i lilla sjöljungfrun, pochahontas, tjejsarens nya stil, lejonkungen och aladdin. där sitter sångtexterna som ett smÄck. haha. jag vet, snart 23 och fortfarande ett barn.

asså shit vad det snöar!!!!!!

love love
xoxo - gossip girl ;)

första säsongen rockar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0