vilken skitdag!

inte sovit nå bra alls, som vanligt! det är snöskitväder ute, kaos på jobbet med en kryssning som vägrar att köra bandet så man måste konka ut stora tunga paket... trött blir man, lång blir dagen, hungrig hinner man bli innan man kommer hem... bla bla bla...
men nu sitter jag här igen, nöjd att dagen är slut, mätt som en kotlett är jag efter att ha mosat pitabröd.

fick precis reda på att julen inte kommer bli så kul som jag hade hoppats på, erika kommer inte hem men det visste jag, men jag har tydligen missuppfattat rebecca med för hon kommer inte heller hem. så det blir bror och jag som vanligt! inte fy skam, men jag känner att jag vill ha en riktig jul för en gångs skull, fattar inte varför alla ska välja sin "nya familj" på julafton. pappa har gjort det, erika åker till sambon, och becca med. blir lite ledsen på tanken, dessutom så tycker jag att man ska komma hem nu när alla bor i sverige och inte jobbar, för att i första hand träffa birger, han är en gammal gubbis nu och vem vet, det kan juh vara sista julen... och dessutom skulle han bli såå extremt glad. som han alltid blir att få träffa oss. jaja tjata tjata...
när matilda och henrik får en kotte så ska julen firas hemma hos oss och alla är hjärtligt välkommna hem till oss, hur ska man annars kunna dela upp alla? jag är kluven redan nu! pappa först, mamma sen, birger, lilla kusinen hos håkan och anne, henkes familj osv.... julstämning i ett fläng! haha. men som sagt i dagens läge spelar det juh ingen roll, men sen när kotten vill träffa morfar, mormor, farmor, farfar, kanske tillochmed gammelfarmor osv... för alla kommer juh säkert vilja träffa barnbarnen massor, och hur fan gör man då? :) vilka problem haha!

nu ska jag trösta mig med en julkalenders choklad!
*jag kommer få en toppenjul, visst?*
har juh aldrig längtat så här mycket till en jul som jag gör iår!
make my day!

Kommentarer
Postat av: David!

hihi ja posten är bra, Sony Music är bättre ;) Men vi får allt se vad tomten har i säcken! hihi



Annars är allting bra med mig :) Jag lääääääääääängtar till julen eller ja, ska ju jobba som en tok, men det ska bli mysigt .. Av läsning på din blogg förstår jag att du gör detsamma! OCH JAG BLEV GALET SUGEN PÅ CHOKLAD NU!!!!!!!



Hur är det med dig annars vännen?



Kram

2008-12-02 @ 22:13:01
URL: http://davidnilsson.wordpress.com
Postat av: David!

hihi ja posten är bra, Sony Music är bättre ;) Men vi får allt se vad tomten har i säcken! hihi



Annars är allting bra med mig :) Jag lääääääääääängtar till julen eller ja, ska ju jobba som en tok, men det ska bli mysigt .. Av läsning på din blogg förstår jag att du gör detsamma! OCH JAG BLEV GALET SUGEN PÅ CHOKLAD NU!!!!!!!



Hur är det med dig annars vännen?



Kram

2008-12-02 @ 22:15:52
URL: http://davidnilsson.wordpress.com
Postat av: David!

hihi ja posten är bra, Sony Music är bättre ;) Men vi får allt se vad tomten har i säcken! hihi



Annars är allting bra med mig :) Jag lääääääääääängtar till julen eller ja, ska ju jobba som en tok, men det ska bli mysigt .. Av läsning på din blogg förstår jag att du gör detsamma! OCH JAG BLEV GALET SUGEN PÅ CHOKLAD NU!!!!!!!



Hur är det med dig annars vännen?



Kram

2008-12-02 @ 22:18:08
URL: http://davidnilsson.wordpress.com
Postat av: David!

Ursäkta mitt massiva kommenterande, men din blogg krånglar! :P



Men jag har inte råd att unna mig en massa choklad! :P en annan femma.



Men ja det ska jag absolut göra. ska dock bara jobba en natt förmodligen om ingen sjukskriver sig och jag kan byta.. men säger till!!!



Du och ditt dansande, lessnar du aldrig? :)

2008-12-02 @ 22:56:55
URL: http://davidnilsson.wordpress.com
Postat av: David!

hehe det låter grymt!! eller så bakar du någon god kaka åt mig! ^^ Åh salsa, är inte det svårt? :)

2008-12-03 @ 12:40:40
URL: http://davidnilsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0