vanlig mat!

full rulle idag, har vart i v-ås och kollar lite rea. kom bara hem med ett par nya löparskor :) 690 kr. 400 kr nedsatta, det gillar vi! :) fan jag kommer juh ta mig fram i löpspåret som att skott! haha.

sitter och inväntar barnaskaran hult. och deras respektive + anton :D
haha. erika rebecca matilda anton. ska bli hur kul som helst! har vart och shoppat tacos, får bli nått annat än äckeljulmat! sen ligger 2 vinare på kylning och mer kommer har jag hört :) mmmm mysigt värre. ja just, det blev en hemmabioanläggning i v-ås idag! och jag köpte nya ROSA hörlurar till min nya I-pod.

nehepp....

ha en super lördag!
love

Kommentarer
Postat av: mimmi

vi har oxå varit i västerås idag :) fast vi har kollat på barnvagnar! ;) puss

2008-12-27 @ 18:07:23
Postat av: Lindha

Meeen ja har också vart i västerås idag :) o skulle köpa ipod men dom var sluut ;( ringer dig senare :) LOVE

2008-12-27 @ 18:58:16
Postat av: David!

Nej du har så rätt så Matilda, :) jag var ledig fredag och jobbade igår.. Sen nu jobbar jag måndag och tisdag , a-tur.. sen är det slut för den här gången. :)



Haft en fin jul?



Kram

2008-12-28 @ 20:34:17
URL: http://davidnilsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0