vad kom jag hem till?? :)

nu har vi hjälpt josé och gonzalo att flytta, tungt var det, jobbigt blev det, men det gick, vi är för bra asså :) lägenheten var mysig, och den ligger bra. och där hade dom iaf varmt inne till skillnad från här. brrr, det vandrar runt isbjörnar i mitt rum!

dom var så snälla att följa med mig hem också, ville inte gå själv nämlisch, och vad kom man hem till?? jo ett hus fullt med värmeljus, pepparkakor och lussekatter. sååå mysigt har vi haft det på, setat och pratat om massor med saker. gillar verkligen mitt kollektiv. det här kommer jag sakna! :(
imorron bitti vankas det tomtegröt till frukost, vi ska sova ut, läääänge äntligen, sen ha frukostdate! :)

puss och sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0