vad har jag gjort för ont?

fick post idag, hatar när jag får post för det betyder att nått är fel, tydligen!!!!
skattekortet för 2009 kan inte skickas ut för dom saknar förmögenhet och hur mycket pengar jag tjänat 2008. SUCK! och dom pengarna som jag fick dubblet har dom inte tagit bort från mitt konto eller hur jag ska säga, så det måste bort annars får jag skatta för dom sen när det ska deklareras!
varför har dom inte mina uppgifter? varför sker det här mig?? jag förstår juh inte sånna här saker, och jag får så jäkla ont i magen. nu kommer jag inte kunna sova inatt.

1,5 h övertid idag. har typ precis kommit hem... jobbiga dagar nu!

Kommentarer
Postat av: Erika

oj oj här var de classy=) vad fint!

2008-12-16 @ 22:31:14
URL: http://erikanylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0