torsdag!

fullspäckad dag måste jag säga. jobb till 19, hemma 20. laga mat mixat med att storstäda hela huset.. och nu är klockan halv 11 och vi sitter och kollar på gossipgirl! :) faan vad det är bra! älskar den serien asså.

fick lönebesked idag, och SÅKLART stämmer det inte, är såååå extremt trött på detta nu asså, får ont i magen och huvudet tänker aldeles för mycket. fattas 5 tusen typ. så återigen ska det fixas, prata med chefen osv.. orkar inte. kan dom som har hand om lönerna bara göra rätt från början. står att det är en forskuldstrekk på 5000, vart kommer det ifrån?? halva skatten ska det dessutom vara denna månad så jag hade räknat med en normal lön eftersom det tas bort 2 dagar som jag ska vara ledig i jul. det borde faktiskt gå jämt ut. ett stort suck! jag ska ha in det inna jul iaf, så jag kan ta med mig pengarna hem!!!!!!! :P så typiskt min vardag!

sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0