tjooo

åååh nej jag har gått och blivit sjuker idag, kanske kan bero på den stora mängden alkohol de senaste dagarna och för lite sömn! hmm, men jag mår som en kratta! inte till nyår.. :(
har vart ett jäla fläng de senaste dagarna och det fortsätter!... lör= här hemma. sön= pappa. mån=mamma.

hann inte träffa camila idag heller, hon hade fått nå krux med bilen och skulle bli senare... och som sagt jag mår inte bra alls, så orkade inte vänta.. suck som jag har längtat efter den tjejen :( aja, hann ifa ge jossan sina nyårspengar, så söt är hon, vi bara ger henne pengar så fixar hon mat, skumpa, vin, snacks.... hela baletten! :)

har vart in till köping idag också, fixade håret så nu är det blont och fint med fräscha toppar igen :) älskar snyggt hår. och om man tänker efter är det juh inte sååå mycket pengar om man går var 3:je månad typ... nöjd blev jag iaf!

imorron blir det sova ut, kurera mig. sen kalas tydligen....

ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0