tjohoo

läste precis "tjejernas privata blogg" som vi har, där vi kan skiva en massa som ingen får se nu när vi bor på olika håll. (världens bästa uppfinning)... iallafall... sandra hade äntligen svarat på min fråga... trodde det fan inte, men nu är det fixat, min bonusjulklapp/mellandag klapp till henke, ska bli så nice o se hans reaktion. hahaha.... aah kan juh inte berätta än vad det är, man vet aldrig vem som läser detta! :) hii.

till jul flyttar vi hem till kungsan igen. fanns inge mer jobb på posten, det är så många blandade känsor i detta... ska bli skönt på ett sätt, men jag har verkligen älskat det "nya livet här i oslo. men 4 månader är ju inte fy skammmmmm?? :) det blev juh som jag vill med allt egentligen. fick träffa nya goa vänner, speciellt tjejerna vi bor med, för dom är ta mig fan toppen. vi fick ett toppenjobb sem ger mycket bra pengar vilket mitt sparkonto tackar för. jag fick testa på storstadslivet vilket är underbart! vi bor supercentralt.. 5 min från både carl johan och bostaveien.
men jag saknar min säng hemma, henke, mina vänner och familj. och hallå, nu har man juh skaffat sig vänner här så det är juh bara att åka hit igen på semester! mmm jag är verkligen supernöjd. så nu ska jag ta vara på mina månader hemma för till hösten åker jossan lindha och jag jorden runt. :D iiiih! USA, fiji, nya zeeland, austarien och thailand. sen är mina rastlösa själ nöjd. då blir det studier för min del, så man blir nått nån gång :) sen blir det kanske familjeliv. haha. mmm underbart att för en gångs skull ha sitt liv en anings planerat! fram tills jag åkte till oslo har allt bara gått på vana, och aldrig direkt tänkt på vad jag egentligen vill. men nu vet jag! är inte det bra? :)

nu blir det sängen så jag pallar morgondagen. övertid?? ja troligtvis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0