tillbaka...

asså bussresorna till och från oslo!!!??? vad är problemet!? haha, alltid är det nått man kan klaga på, och denna gång var det bastu hela vägen, jag gick fan ner hela julbordet på 5 timmar i den hettan, kan NÄSTAN säga att det var så varmt som bussen i thailand på väg till hotellet då luftkonditioneringen var pajj, och det var 40 grader i bussen, en nära dödenupplevelse vill säga!.... MEN, nu sitter vi här på vårat fina rum i oslo, nöjda att vi kom tillbaka med matpackningen vi hade med oss... :)

eeeh jag kan juh inte påstå att jag känner mig utvilad, det är nästan det jag längtar mest till när man kommer hem till jul. operation sömn/återhämtning. men OJ vilken bra helg jag har haft! och vilket förjävla bra julbord det var! om man gillar fisk i alla dess former (som jag) rekomenderar jag kungsörs torps julbord. mätt som en hel stad tror jag! konstigt det där egentligen, här har man gått och längtat i ca 2 månader på detta bord, och för vad?? må som ett as! faaaan hela magen värker juh. :) svätten nästan rinner, och det går tamejfan inte att hålla in magen och se bra ut i en klänning ;) tss haha! men som sagt GOTT var det, trevligt som bara tusan. tack henkes morfar!

hihi nu kan jag juh berätta om henkes tidiga födelsedags present, han fick sätta sig i bilen och vänta medans jag förberedde lite. har nämligen köpt AIK sängkläder åt honom, som jag bäddat iordning tills vi skulle komma hem från julbordet! hihi, och ett nyinköpt ASSNYGGT nattlinne som tydligen det gick hem mer :P men glad blev han och det var ju huvudsaken! men helvete vad dyrt det var, fick en shock när cicci berättade vad jag skulle sätta in på hennes konto (hon som fixade det i stockholm) .... 800:- för sängkläder ojoj, henke sa att det är juh förjävlas bra kvalité :D haha. nu är det bara min perfekta julklapp kvar att ge om ca 2 veckor! och kanske en liten bonusklapp i mellandagarna om allt går som planerat!

jahapp nu är det nya tag, ny arbetsvecka.... känns väl sådär.... men jag ska verkligen försöka njuta dessa veckor som är kvar i underbara oslo!
puss

Kommentarer
Postat av: anynom

1. du gillar att svaera och anvanda en hemsk meningsbyggnad i din blogg

2. mindre moget att avsloja priset pa din julklapp till din pojkvan

3. tank pa hur manga som laser din blogg egentligen

2008-12-08 @ 08:19:37
Postat av: matilda

gulligt! :)

2008-12-08 @ 09:29:27
URL: http://matildahult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0